Saturday, 27 November 2010

Check out the #CelcomBiz Promo for the Celcom BB Bold 9780 and BB Torch 9800 today!

Check out the #CelcomBiz Promo for the Celcom BB Bold 9780 and BB Torch 9800 today!

Mantap sihhh....Blackberry Bold 9780
Semua pun mula teruja bila tengok iklan Celcom nih....bila la agaknya DeQdEq bleh merasa pakai BB nih....ada tak sapa2 yang nak sponsor...hehhe

Rasa-rasanya DeQdEq jumpa ramai yang menyatakan hasrat ingin memiliki Blackberry Bold 9780..kalau x silap EYRIQAZZ salah satu daripadanya, dengan tajuk entry Blackberry Bold 9780| Jantungku Berdegup Kencang.....beruntung kau BB....ramai yang ingin mengintai tirai kamar mu dan ada yang lebih ikhlas ingin terus memilikimu....cewassss....tapi masih ramai yang hanya mampu memandangmu dari luar bilik kaca saja....Mengapalah dirimu meletakkan hantaran yang begitu mahal.....macam mana DeQdEq boleh memilikimu....Ohh....Blackberry 9780

Korang semua, tak nak ke? Dah nak hujung tahun nih....bonus mesti masyukkk kan......boleh la dapatkan satu...heheh

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...