Tuesday, 30 November 2010

Doa Seorang Kekasih….

Malam nih memang DeQdEq tgh gembira sgt…hati pun berbunga-bunga riang…siap ada rama-rama berterbangan…hehehe…mmg ceria yg amat sgt la nih…Jadi nak juga kongsi perasaan nih dgn korang semua terutamanya yg pengantin baru, yg dlm alam pertunangan dan menghitung hari nak bertukar status….DeQdEq tau, yang dok menghitung hari tu mesti dok dup dap dup dap ja hantung hampa semua kan….tak pun bunyi dag dig dug….maklumlah dah nak bersama teman serumah, teman sekatil dan teman macam-macam lagi lah….korang akan pandai la nanti kan..DeQdEq pun bujang lagi…hhoohoo

Tapi pada yang masih bujang dan mencari-cari pasangan….jangan sedih-sedih ok….jodoh anda pasti ada….cuma cepat atau lambat ja…Jadi, korang dengar la lagu dr kumpulan In-Team nih khas DeQdEq tujukan buat korang semua termasuk diri DedEq juga….

Amacam…best tak lagu nih….rasa berguna tak DeQdEq share nih….dah bertahun-tahun mmg DeQdEq suka lagu nih dan boleh dijadikan doa utk kita….

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...