Friday, 26 November 2010

Present to you SBG-14

Ingat lagi tak citer DeQdEq pasal geng DeQdEq waktu zaman sekolah dulu….kalau sapa ya ng tak baca lagi sila lah ringankan tangan KLIK >>>> SINI.

 

 

 

 

DeQdEq dok pikiaq mcm mana nak cari gambaq zaman sekolah dulu kan….Ingat nak tunggu balik kampung nanti dah selongkaq balik gambaq-gambaq lama dulu.

Tiba-tiba teringat, dulu penah scan dan masukkan dalam Friendster. Jadi DeQdEq buka la kaun Frienster yang dah berhabuk sebab lamanya tak penah buka tu. Jadi ni lah hasilnya….Jeng..jeng….telah ku ketemui gambar kami satu geng…

Jadi, DeQdEq present to u ollzzzzzzzzz….This is SBG-14…

2 comments:

Anonymous said...

nape 13 je...mna lg sorg?? :D

DeQdEq said...

sbb sorg lagi wkt tu tak ada rasanya...jd amik mana yg ada je la....bkn sng nk kumpul amik gambar mcm ni

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...