Monday, 29 November 2010

Tak ada MyKad……terpaksa tangguh kawen

image

 

Tak paham betul DeQdEq bila baca pasal gadis ni….Urusan yang dah berpuluh tahun utk mohon My Kad masih tak selesai2….Apa cer JPN? Nak tunggu menteri turun baru nak buat keje ke…..Tak paham…tak paham….Tak pasal2 tak leh kawen sbb tak ada My Kad….

Kesian je kt Shahidah Othman nih, hidup dah mcm pelarian je….padahal hidup di negara sendiri…Apa la perasaan korang kalau terpaksa lari dan menyorok bila ada pemeriksaan polis….Dah mcm mat-mat Bangla atau Indon yg masuk Malaysia tanpa permit jadinya…

Come on JPN…..buat la keje cepat….Susah sgt ke prosedur utk keluarkan My Kad utk kes yg mcm nih…x paham la DeQdEq.

image Sumber: Kosmo Online

 

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...