Monday, 6 December 2010

18 SX: bestnya bercium…cemolot….

Pagi nih jalan-jalan blogwlaking dan membalas ziarah kawan-kawan yg singgah ke blog DeQdEq, DeQdEq jumpa entry yg sgt menarik…tapi nih sesuai utk mereka yang sudah berkahwin sahaja…yang belum tu jgn nak praktikkan lagi yer….

Korang nak tau apa tak….bercium nih byk sekali kebaikkannya….bak kata Azrina dlm entry dia, Fadhilat Bercium….kelas kan…selalunya kita dgr Fadhilat Solat jer….tul tak…

kissing-couple

Ini hanya utk pasangan yang sudah berkahwin

Ini sedutan dari artikel Fadhilat Bercium:

“Bercium dalam waktu lama boleh membantu sistem sirkulasi kita. Ketika berciuman,detak jantung makin cepat sehingga 110 degupan jantung per minit…wuii”

Haaa…..tu baru satu tau, ada byk lagi…nak tau lagi? Takyah nak malu-malu…<KLIK>

 

Adik-adikku, jangan mcm nih yer…..saper yg tak kenal kan pasangan “hot” dlm gambar nih….Ini ada dilarang sama sekali jika masih belum ada ikatan yang HALAL….Tunggu bila dah ada ikatan yang sah…semoga Allah jauhkan kita dan keluarga kita serta lindungi semua dari maksiat…InsyaAllah…

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...