Friday, 24 December 2010

200 blog mencari harta karun

Ni la segmen dari Abang Ben selepas mengumpulkan 200 blog…jenuh penat jalan-jalan ari ni…sakit mata dah nih..hehehhe ..harap-harap la betul yer…

 

BEN ASHAARI

 

SOALAN 1 :

misz nana  (http://syazanaamira.blogspot.com/)

 

SOALAN 2:

Cikgu Ima, Tajuk entry terakhir, ini yang DeQdEq confuse skit….terakhir ni maksudnya yang paling baru ke atau entry pertama? Kalau yang plg baru ialah: 200 blog!!! , dan kalau entry pertama: Ilham menerpa….bermula ceriteraku di sini ….(^_^)( http://cikguiqlima.blogspot.com/)

 

SOALAN 3:

 Mizz Farah ( http://nottygirlz.blogspot.com/ )  

 

SOALAN 4 :

Menjual produk-produk seperti ikan keli segar, ikan keli berempah, ikan talapia berempah dan yang terbaru ikan keli salai ( http://matkeli1000.blogspot.com/ )

 

SOALAN 5 :

DeQdEq rasa penyertaan kali ni mungkin dalam 30 orang setakat pukul 11.30 mlm….

 

PENDAPAT DeQdEQ tentang segmen ni, memang sangat-sangat menguji kesabaran kesemua peserta. Rasanya, hanya yang kuat semangat je yang dapat menjawab kesemua soalan nih, Yelah, cuba bayangkan nak teliti kesemua 200 blog ni bukannya senang, tambah-tambah kalau ada halangan mcm internet slow. Memang sangat-sangat menguji kesabaran. Selain tu, segmen ni berjaya menggalakkan peserta untuk blogwalking, yelah kalau nak cari jawapan kenala jalan-jalan ke semua blog tu. Kalau tak mcm mana nak jumpa jawapannya. Kiranya segmen nih berjaya membuatkan seorang blogger tu blogwalking dengan cemerlangnya, sebab paling minimum pun hari ni dah jalan ke 200 blog. Dari 200 blog yang kita singgah dan tinggalkan jejak, pasti kita akan mendapat kunjungan balas, jadi sekurang-kurangnya kita dah meningkatkan pengunjung ke blog kita.

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...