Saturday, 25 December 2010

30 Krew BPM Diperlukan

Macam menarik jer untuk jadi krew BPM nih…Sememangnya kalau nak berjaya kena rajin kan..Jadi, DeQdEq yang masih muda, dan belum punya komitmen keluarga, pastinya punya masa untuk menjadi krew BPM ni..ibarat macam jadi AJK persatuan waktu kat sekolah dan universiti dulu…hehhehe

Kalau korang pun berminat, silalah TENGOK SINI

 

Blog Pilihan Malaysia

KLIK pada gambar untuk menjadi KREW BPM

 

KENAPA DEQDEQ LAYAK UNTUK MENJADI KREW BPM:

1- Masih bujang dan belum punya komitmen keluarga, masa lebih banyak untuk diri sendiri termasuk menulis blog

2- DeQdEq berminat meluaskan jaringan dan kenalan melalui dunia blog

3- Sejak aktif menulis blog, masa DeQdEq banyak dihabiskan depan laptop untuk blogwalking dan update blog, skurang-kurangnya 2 entry sehari…paling banyak sampai lebam la DeQdEq menulis entry kat blog ni.

4- Komited untuk berjaya sebagai blogger dan dikenalik di dunia blog.

 

Semoga, pemohonan DeQdEq nih diterima la

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...