Friday, 24 December 2010

Abang Ben,,,DeQdEq sudah pening…huhuhu

Amacam semua…sapa yang masih tengah mencari harta karun abang Ben….DeQdEq dah buat dua kali pusingan ke semua 200 blog tu..tapi masih tak dapat jawapan no 2….ntah la kat mana, apsal mata deQdEq ni tak perasan….aduh…challenge betulla soalan Abg Ben kali ni…

Tapi layan la dengar alunan muzik dari lahu-lagu tema Isabella dan Nur kasih….sedap je diorang main alat muzik…DeQdEq satu apa pun tak reti…hehehe….

Malam esok nak layan Konsert Gemuruh DT Search & Wings plak…..Terima kasih Nuffnang sebab bagi 2 tiket kat DeQdEq…

Wah…tak sangka plak Makcik DeQdEq baru jer menang untuk kategori rancangan RTM Khas Isu GAZA tu….Tahniah buat Makcik….Makcik DeQdEq nih memang kerja dah lama dengan RTM….dapat award Makcik DeQdEq….heheheh

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...