Monday, 27 December 2010

Aset terpenting tengah sakit…mcm mana nak teruskan aktiviti blogging

 

Dari semalam mata DeQdEq dah mula terasa sakit….mata kanan ada naik benjolan kecil…walaupun kecil…sakitnya sampai satu badan lemah…mungkinkah ini ketumbit…

Korang penah tak sakit mata macam nih….bila waktu sujud tu, Ya Allah…sakitnya rasa….mcm urat mata semuanya tertarik, tegang semacam jer…itu lah yg DeQdEq tgh rasa sekarang ni.

Mata DeQdEq yang dah sememangnya sepet pun bertambah sepet lagi sbb sakit mata ni…

Jadi, bila dah sakit mata sangat nih…..nak mengadap laptop pun segan rasanya….macam mana nak blogwalking lagi…seksa rasanya

Maaf yer pada semua, DeQdEq tak larat sangat…bila dah sihat sepenuhnya….DeQdEq akan buat kunjungan balas…buat masa nih mana yang sempat DeQDeq singgah dulu…klu dah x larat, mata nih kena la rehat…

Ni sebab mengadap laptop 24 jam agaknya…huhuuh….bukan sebab mengendap sapa-sapa…heheh

JOM Muhasabah Diri sat | Allah baru tarik sikit jer nikmat mata dengan bagi ujian sakit…dah terasa sangat siksanya…bayangkanlah mereka yang buta mata, mereka tetap tabah dengan takdir Allah…

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...