Tuesday, 14 December 2010

Award dari Cik Yana utk Cik DeQdEq

Tag berupa award nih adalah dari Cik Yana sbb DeQdEq jadi follower kt blog dia..tima kasih yer Cik Yana….

Macam biasa mesti ada assignment yang kena buat dulu…..pastu baru leh amek award dan tepekkan kat blog….Jadi, utk award nih DeQdEq kena jawab beberapa soalan dulu….

Soalan-soalannya ialah:

Berikan satu nickname utk saya >>>> Soalan ni tak begitu jelas…utk saper yer sebenarnya..heheheh

Berikan ucapan untuk pemberi award >>>> Rasanya kat atas tadi DeQdEq bagi ucapan dah utk Cik Yana..hehhe…takper skali lagi DeQdEq ucapkan terima kasih banyak2 sebab tag dan hadiahkan award nih pada DeQdEq….

6 favourite singer/artis yang DeQdEq minat >>>> Ala…saper ek…Siti Nurhaliza kira ok la…saper lagi…ssh plak nak jawab soalan nih sbb x minat sgt artis, biasa2 ja…Fahrin Ahmad pun boleh la….KRU la…nih mmg minat sgt dari awal2 KRU muncul lagi….Afdlin Shauki pun kira ok….lagi mungkin Faizal Tahir dan Aizat…..ntah la DeQdEq mmg suka giru2 je kat artis2 nih…sbb tu susah sgt nak bagi saper yg DeQdEq suka…hiuhuhuhu

Tag 10 orang blogger/ follower >>>>

Dik Mickey Eyqa                        

Cik Ogy

Dik Miela Tahril                          

Cik Mera Zati

Cik Cma                                        

Woofer Storm

Cik Yann                                        

Mr G

Cik Anne Raini                            

Cik Sha

 Ok…semua yang di tag nih…harap bergembira yer…hehehe

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...