Monday, 13 December 2010

Award lagi…dari Qarr jalil

DeQdEq dapat lagi award..kali nih dari Cik Qarr Jalil plak….nice kan banner award nih….Terima kasih yer Carr Jalil sebab menghadiahkan award nih pada follower2 ….Jadi DeQdEq amik dan tempek kat blog DeQdEq…

Photobucket

Bestkan bila blogging nih, selalu jer dapat penghargaan…hehehehe….bila agaknya DeQdEq nak bagi award atau buat GA…emm…DeQdEq masih tgh belajar lagi pasal blogging nih….kalau dah agak mahir mgkn dah boleh la nak anjurkan contest ke, GA ke, award ke…tak pun DeQdEq tunggu sampai dah ada 500 follower boleh…..bajet bagus lak DeQdEq nih kan..hehehe…

Apa-apa pun DeQdEq bersyukur ada juga kawan-kawan yang sudi singgah ke blog DeQdEq nih…blog biasa2 aje….masih byk nak kena belajar…tanpa korang, blog nih tak ada nilainya….terima kasih ye semua…

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...