Tuesday, 28 December 2010

Azam setiap tahun nak turunkan berat badan…jom kita tengok langkah pertama

Setiap tahun ni la azam DeQdEq nak turunkan berat badan…sebabnya sejak mula kerja pada tahun Disember 2008, DeQdEq memang ada byk tekanan, jadi DeQdEq lebih suka mencari makanan untuk kurangkan stress..

Jadi, mana tak nya badan nih naik bukan main…..nak tengok DeQdEq dulu dan sekarang…korang tengok la sendiri

dulu dan kini Perbezaan yang sangat ketara kan….korang bayangkan lah dalam setahun DeQdEq naik berat sampai 12kg…..apa kes….tension je makan, tension je makan…jadi inilah hasilnya…debot, tembam dan segalanya…hhuhuhu…tapi sib baik setakat 12kg tu dah berhenti tak naik-naik lagi…kalau naik lagi…xtau la mcm mana dah rupa DeQdEq sekarang ni.

Jadi, utk tahun 2011 nih…DeQdEq nekad nak turunkan berat kepada berat ideal….tak mau kurus sangat, cuma nak dapatkan berat yang ideal sudah memadai

Bila dah dapat berat ideal, barulah nak pakai baju pengantin nampak cantik…heheheh

 

Jadi, bila Nestle ada kempen gaya hidup sihat nih, mcm kena la dengan azam DeQdEq untuk turunkan berat.

Jom kita tengok profile kesihatan kita kat SINI

Kena jawab beberapa soalan dulu.

image

 image

image

image

Ini hasil daripada jawab soalan tadi….DeQdEq is “The Investor”… DeQdEq hanya seinci lagi nak menuju kesempurnaan…hehehhee….kalau seinci lagi tak jauh lah….kena usaha betul-betul nih…

image

Nak tau tak macam mana profile kesihatan anda…..haaaa..jom la TENGOK SINI

ChurpChurp | Social Share » Take the Nestle Wellness Profiler test today! (Preview)

Banyak lagi yang kita boleh tengok kat sini…menu diet yang sihat dan mudah dan macam-macam lagi. Pendek kata gaya kehidupan yang sihat..JOM…sama-sama kita amalkan gaya hidup sihat….

 

 

 

 

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...