Tuesday, 14 December 2010

Celcom pun ada sale….

Saper kat sini pengguna X-pax..DeQdEq tau, kalau adik-adik DeQdEq yang masih belajar kat Universiti tu mst ramai pakai X-pax @ U-pax kan….sebab DeQdEq dulu wkt kat U pun mcm tu gak..bila dah keje nih terus pakai line….

Adik-adik ku sekalian….tgk la sini kalau korang nak beli handphone dengan harga murah….handphone lak yang canggih manggih tu…mcm Blackberry Torch, Blackberry Bold, Nokia C3 dan banyak lagi….

Kalau nak tau lebih lanjut…..tgk SINI

ChurpChurp | Social Share » The Celcom Everyone Sale is back! (Preview)

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...