Wednesday, 29 December 2010

GOAL Setting Mission for 2011

Hari ni dah 29 Disember 2010….tinggal 2 hari jer lagi dah nak melangkah ke tahun baru..Tahun 2011.

Dah tetapkan misi dan visi anda ke belum? Dah semak azam apa yang belum tercapai pada tahun 2010? DeQdEq tengah menggempurkan diri untuk semak balik goal yang DeQdEq nak target tahun nih…

Amacam? Korang semua macam mana? Apa impian korang? Apa yang korang nak capai pada tahun 2011 nih?

Gambar: Dari Pakcik Google

 

Macam DeQdEq….banyak sangat yang DeQdEq nak kejar dalam tahun 2011 ni…harap-harap dapat menggenggam semua impian tu seawal bulan Oktober 2011.

Kenapa Oktober? Sebab pada 1 Oktober 2011, DeQdEq akan melangkah ke usia baru iaitu 26 tahun.

Bila dah 26 tahun, no more playing….tak leh nak main-main lagi…kena terus fokus dan fokus dengan apa yang DeQdEq impikan.

Berapa besar impian anda? Teruskan bermimpi….ingat DREAMING is FREE…There is NO LIMIT in dreaming.

Tapi jangan hanya bermimpi tanpa ada plan dan langkah-langkah yang di ambil.

 

cat DREAM BIG, THINK BIG

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...