Monday, 20 December 2010

Hanis Zalikha memahami apa yang dilalui DeQdEq

Rasanya semalam, nama Hanis Zalikha memang menjadi sebutan di serata pelusuk blog di Malaysia…boleh dikatakan semua blogger menulis pasal Hanis Zalikha….mana tak nya, Hanis Zalikha, seorang blogger yang sangat2 popular terpampang dalam suratkhabar sensasi Harian Metro….populariti Hanis Zalikha mengatasi Dato’ Siti Nurhaliza…apa yang hebatnya tentang Hanis Zalikha…kalau nak tau >>>> PICIT SINI

HANIS... lebih popular kerana blog.

Tapi DeQdEq tak nak bercerita perkara yang sama semua blogger dah tulis semalam….bila semua dan bercerita pasal Hanis Zalikha, DeQdEq pun buat kali pertamanya menjejakkan kaki ke blog Hanis Zalikha…ye la, DeQdEq nak tau juga la kan, apa yang bestnya blog Hanis Zalikha ini…ketinggalan betul kan DeQdEq nih…..baru nak msk blog Hanis Zalikha….hahhahha…sian betul kat DeQdEq….bila masuk jer blog Hanis Zalikha, DeQdEq terus terpandang tajuk entry Hanis, iaitu “Cinta Tanpa Restu

hanis Hanis Zalikha

Bila terpandang tajuk tu je dah buat DeQdEq terus berminat nak baca….sebabnya mmg inilah yang tengah dilalui oleh DeQdEq…cinta tanpa restu….bila baca plak isi kandungan tulisan Hanis Zalikha ni, emmm…macam Hanis Zalikha seperti memahami perasaan DeQdEq…perasaan bagi seorang insan yang bercinta tanpa mendapat restu….memang perit…

Emmm…tapi komen dari pengunjung di blog Hanis Zalikha, mmg byk sangat…jadi mcm2 la komen yang ada…tp sebenarnya siapa yang melalui keadaan ni yang lebih memahami….org yg tak pernah melalui, pasti senang je melontarkan kata2  “apa susah2, putus je la dan mak ayah tak suka”…tak kena kat diri sendiri mmg la kan….tp ntah la….

Jadi, apa plak anda rasa? Ada ker yang tengah melalui apa yang DeQdEq tengah lalui sekarang ni?

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...