Monday, 13 December 2010

HIJAB CONTEST DAN GIVEAWAY by SOFFYA ESHOPE

Another tag dari Cik Mickey Eyqa….kali nih contest dari Soffya Eshope…..Kalau saper2 berminat….KLIK pasa gambar atau banner kat bawah ni yer…

Syarat-syarat dia macam ni je tau... kacang je...=)

  • buat entry pasal HIJAB CONTEST DAN GIVEAWAY by SOFFYA ESHOPE.
  • letak banner kat atas sekali tu dan linkkan ke entry ini okeh?
  • tagkan jugak tiga orang kawan kome dan mestilah dorang tahu telah ditag ;D
  • tarikh tutup : 31 disember 2010 (dah tak lama lagi, ye dak? so buat cepat-cepat)
  • pemenang akan dibuat ikut sistem cabutan bertuah (dah namanya giveaway kan?) dan entry yang menarik hati cik bulan nihhh :D. kira ada dua hadiah atau mungkin lebih berdasarkan sambutan. okeh?
  • pastekan link entry korang kat kotak komen kat bawah. dalam kotak komen je ye, kotak beracun ke, kotak spring ke, gua tak layan.

Macam biasa DeQdEq nak kena tag…kali nih nak tag saper yer….DeQdEq nak tag semua kawan-kawan yang baca entry nih la..ok, korang buat yer..jgn tak buat plak.

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...