Friday, 17 December 2010

Kalau Ben Ashaari bangga, DeQdEq lagi rasa bangga…

Apsal plak DeQdEq dengan Ben Ashaari ni yer…apa kaitan kami berdua…hehhehe…ni la yang DeQdEq nak bgtau pada korang…bukan apa, bila menulis blog nih, mmg la kita akan berharap agar ada yang sudi singgah dan membaca apa yang kita tulis kan…apatah lagi kalau ada yang sudi plak menjadi follower…berasa sangat bertuah bila ada yang merasa hasil tulisan kita tu ada sesuatu yang menarik…sbb tu la mereka sudi menjadi salah seorang follower…

Semalam, DeQdEq rasa terharu bila baca mesej di shout box DeQdEq…mesej tu datangnya dari seorang yang sememangnya lebih segala-galanya dari deQdEq, lebih dari segi umur, pendidikan dan kedudukan…DeQdEq ni bukan siapa-siapa pun…cuma manusia biasa..hehheeh…

Korang tengok la sendiri siapa yang DeQdEq maksudkan ni yer….KLIK SINI

image Komen di shout box

follower Dalam bulatan la orangnya…follower yang ke-180

Tapi apa plak kaitan dengan Ben Ashaari kan….bukan apa, DeQdEq dah kenal dr hafiz ni dari entry Abg Ben Ashaari kita…korang leh >>>>TENGOK SINI

Sebab tu la DeQdEq kata Ben Ashaari pun leh rasa bangga, DeQdEq nih yang baru sebulan menulis blog, msh banyak lagi kelemahan, lagi-lagi la terasa bangga sebab dr hafiz sudi singgah ke blog DeQdEq yang biasa-biasa je ni…bukan setakat singgah dan tinggalkan komen kt shout box, malah dr hafiz dah menjadi follower DeQdEq yang ke-180.

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...