Saturday, 25 December 2010

Kenanganku melakukan seks pertama kali

Uish…tengok tajuk gila ke apa DeQdEq nih….nak buat pengakuan berani mati ker….bukan DeQdEq la…DeQdEq belum kawen lagi ok..kalau dah kawen pun gila ke apa nak buka citer suami isteri kat blog…

DeQdEq cuma nak bongkarkan keyword yang muncul kat Nuffnang analytics DeQdEq jer…

Nak terkejut juga DeQdEq bila tadi, saja-saja la nak tengok kan keyword apa yang orang cari…kalau nak main dengan SEO…DeQdEq memang masih blur la pasal SEO..nak kena banyak belajar lagi.

 

analyticsKLIK untuk besarkan imej

 

Dalam bulatan merah tu, korang cuba tengok, keyword yang muncul ialah ‘kenanganku melakukan sek pertama kali’.  Macam mana la boleh plak muncul ayat ni dari blog DeQdEq…cuma pelik juga, nak cari pengalaman seks ke sekolah..hehhehe…yelah ‘sek’ tu singkatan untuk sekolah.

Tapi rasanya mestila seks tak..takkan la sekolah plak….hhahhaha….macam-macam la kan orang yang mencari maklumat kat internet nih..hehhehe

9 comments:

Tasha said...

hahaha..... bahay2!

DeQdEq said...

@ tasha:

apa yang bahaya? hehehe

Omu Rice said...

hahaha...kelakar jer...sek????

DeQdEq said...

@ omu rice:

hahah...mmg ntah apa2 je kan...sek...

Adzriel AB said...

to be positif mungkin yg mencari tu baru nak kawin. takut2 lagi, so nak le baca sikit2 sebagai persediaan. camner dgn keyword saya yg memang 18sx ni? sumbang mahram lagi : aku mexxxtat dgn mak. sakit jiwa bila baca. sah2 melayu yg taip tu. rosak!

DeQdEq said...

@Adzriel AB

netul tu...ye lah, nk bertanya kt org mst malu kan...jadi googe je la...hehehe

keyword adzriel tu mmg melampau betul...mmg rosak...

budak kampung said...

hahaha ingatkan nak buat pengakuan berani mati tadi keh3


kalau x malas,singgahla
penis terkuat di dunia
CEO japan airline naik bas pergi kerje
pelakon power rangers dulu dan sekarang
aku jadi malas blogwalking bila...

DeQdEq said...

@ budak kampung:

hehheheheh...mmg tajuk berani mati kan...

kAmi dAn mEreKa!! said...

org tu nak cepat kot, sampai tertinggal s tu, haha
ntah pape je org yg mcm tu, =)

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget

Share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...