Saturday, 25 December 2010

Keputusan Rasmi Anugerah Skrin 2010

Jom kita semak kejap siapa yang bertuah malam nih, siapakah pemenang2 untuk Anugerah Skrin 2010..credit to: Gua.com.my

anu skrin 

Pengacara Anugerah Skrin 2010….tahniah buat Awal dan Vee, berjaya mengacarakan dengan baik.

 

Berikut merupakan pemenang-pemenang Anugerah Skrin 2010:

Rancangan Realiti Terbaik : Showdown 2010 (8TV)

Lakon Layar Terbaik Filem : Syamsul Yusof (Evolusi KL Drift 2)

Drama Komedi Terbaik : Simpang 3 (TV3)

Lakon TV Terbaik : Antara Garisan (Astro)

Rancangan Hiburan Terbaik : ABP 2009 (TV9)

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama : Fadzilah Mansor (Sebelum Akhirat)

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama : Isma Yusoof (Antara Garisan)

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem : Fazura (Pisau Cukur)

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem : Aaron Aziz (Evolusi KL Drift 2)

Rancangan Bual Bicara Terbaik : Isu Khas Palestin Gaza Kami Bersamamu (RTM)

Laporan Khas/ Berita Terbaik : Aduan Rakyat (TV3)

Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik : Epik Satu Ketika Laskar Senoi (Astro)

Videografi Terbaik : Datang Bulan (Astro)

tahniah

Penerima Anugerah Yasmin Ahmad ( Shaheizy Sam) dan Pelakon Wanita Terbaik Drama (Norkhiriah)

 

Pelakon Wanita Terbaik Filem : Sharifah Amani (Muallaf)

Pelakon Lelaki Terbaik Filem : Bront Palarae (Belukar)

Pelakon Wanita Terbaik Drama : Nor Khiriah (Antara Garisan)

Pelakon Lelaki Terbaik Drama : Fauzi Nawawi (Sebelum Akhirat)

Pengarah Terbaik Filem : Yasmin Ahmad (Muallaf)

Pengarah Drama Terbaik : Murali Abdullah (Sebelum Akhirat)

Rancangan Muzikal Terbaik : AJL 24 (TV3)

Anugerah Khas Juri : Shaheizy Sam

Drama Rantai Terbaik : Nur Kasih (TV3)

Filem Terbaik : Muallaf

Drama Terbaik : Antara Garisan (Astro)

 

Tahniah kepada semua pemenang…kalau nak tau ulasan DeQdEq tentang Shaheizy Sam dan Norkhiriah, >>>> TEKAN SINI

Sebagai peminat drama Melayu, DeQdEq memang dah agak kemenangan ke atas drama Antara Garisan dan juga Isma Yusoof selaku pelakon pembantu terbaik drama dalam Antara Garisan nih….memang DeQdEq boleh ingat lagi lakonan Isma Yusoof tu, dia pegang watak syaitan kalau tak silap DeQdEq….drama nih pun mamang best sangat.

 

P/S: Penggunaan gambar-gambar artis mcm nih, yang tak menutup aurat mungkin menyebabkan kita berdosa tanpa kita sedari. Jadi, lepas nih, DeQdEq mgkn kurangkan penggunaan gambar yang tak menutup aurat, sebab hukumnya kita juga turut berdosa. Untuk ketahui lebih tentang hukum-hukumnya, korang TENGOK SINI.

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...