Monday, 6 December 2010

Nak Ubah Suai

Emmm..DeQdEq xtau apa yg tak kena, apa yang kurang…masam ke, manis ke, masin ke….Tapi mcm ada yang masih kurang ja kat blog DeQdEq nih….Korang rasa tak apa yang DeQdEq rasa…..Ada apa2 cadangan tak utk DeQdEq mantopkan lagi blog DeQdEq nih supaya lebih berseri-seri lah hendaknya….

Kalau ada yang perasan…DeQdEq ada buat perubahan dan penambahan skit kat blog DeQdEq nih…tp masih rasa tak cukup kawww laa…..mcm mana nih…

DeQdEq tau, semua ni nak kena belajar dan perlu masa kan…Tai, DeQdEq harap sgt kawan-kawan semua, tolong bg pendapat kat DeQdEq yer…….

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...