Thursday, 9 December 2010

Pekasam goreng @ Restoran Limau Nipis (Part 1)

Tiba2 DeQdEq rasa nak makan kat Restoran Limau Nipis, Bandar Baru Bangi….terbayang-bayang plak ikan pekasam goreng dia….harap2 sempat la nak merasa ikan pekasam goreng dia…huhuuu…..

Korang tau tak ikan pekasam? sedap tau….kalau orang utara tu mmg tau kot….mcm DeQdEq mmg suka sgt dgn ikan pekasam nih….

Kalau sempat DeQdEq makan kat sana dan merasa ikan pekasam goreng dia…akan DeQdEq update yer…

 

Kalau goreng ikan pekasam dengan cabai dan cili mcm nih…..walllah…mmg sedap la…dah terliur pun DeQdEq…

Kalau mcm nih goreng biasa jer…..

 

DeQdEq dah update…tgk SINI

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...