Wednesday, 29 December 2010

Rasanya seluruh rakyat Malaysia memberi sepenuh sokongan kepada #harimaumalaya malam nih…

Uishh…kat kawasan rumah DeQdEq nih riuh rendah sebab semua pun tengok bola malam nih…DeQdEq tak berani nak tengok..huhuuh…

Rasanya macam kali nih seluruh rakyat Malaysia menyokong pasukan Malaysia…selalunya asyik kena kutuk jer…

Kalau tengok rasa berdebar jer…jadi DeQdEq nak tunggu jer keputusan…boleh…hehhehe? Siapa agaknya bakal merangkul piala AFF Suzuki 2010…

Jiwa DeQdEq tak sekental #harimaumalaya la…hheheheh…Malaysia Boleh..Malaysia pasti menang..

Tapi DeQdEq kut perkembangan dari Twitter…baca jer upsate2 kat twitter tu….GOAL Keeper Malaysia memang best la…terbaik..

 

Penjaga gol Malaysia : Khairul Fahmi atau Apex

Belum sempat nak siapkan entry nih Malaysia dah berjaya sumbatkan gol pertama oleh Safee..rasanya Safee nih penjaring terbanyak ye tak…

Penjaring gol Malaysia: Safee Sali

Ahad lepas dalam final peringkat pertama pun dia juga yang sumbangkan gol rasanya….

DeQdEq tak tengok, tapi cuma ikut ka blog jer…baca la kat blog kawan-kawan.

Malaysia Boleh…Malaysia pasti menang…..

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...