Tuesday, 7 December 2010

Saya Sayang Blog Saya | Blog Exchange Asrol Mania

Baru tadi DeQdEq join segmen anjuran Shahazrin, jadi sekarang nih, DeQdEq nak join segmen yang dianjurkan oleh Asrol Mania plak. Sebenarnya dah tgk segmen nih dari semalam lagi, tapi DeQdEq tak berapa faham, jd skrg dah faham terus je la buat…heheheh

3 entri dari blog Asrol Mania yang DeQdEq suka ialah:

1) http://www.asrolmania.com/2010/12/12-kesilapan-kita-berblogging.html

2) http://www.asrolmania.com/2010/11/review-blog-penawar-rindu-pengubat-jiwa.html

3) http://www.asrolmania.com/2010/10/seo-tukar-tajuk-post-blog-untuk.html

header dr cik lekik

Saya sayang blog saya kerana blog DeQdEq nih dah ibarat diari DeQdEq dan juga tempat DeQdEq menulis apa juga yang DeQdEq rasa dan ingin berkongsi dengan kawan-kawan. DeQdEq juga sayang blog ni kerana blog ni secara keseluruhannya hasil tulisan DeQdEq sendiri walau ada juga ambil rujukan dari blogger-blogger, Dari blog ni juga DeQdEq dapat berkenalan dengan lebih ramai kawan.

Ni merupakan entry kegemaran DeQdEq:

http://diyanayaccob-deqdeq.blogspot.com/2010/12/review-chronicles-of-narnia-voyage-of.html

Sebabnya, ini merupakan pengalaman DeQdEq yang pertama dengan Nuffnang dan Churp Churp. Baru seminggu join Nuffnang, DeQdEq dah boleh merasa hadiah dari Nuffnang dan Churp Churp.

Akhir sekali, macam biasa, masanya utk DeQdEq tag kawan-kawan DeQdEq….mereka yang istimewa ialah:

Cik Lekik

Mama Kembar 3

Cma

Awangku Johan

Miela

DeQdEq juga nak mengajak kawan-kawan semua yang baca entry nih utk sama2 join segmen ni yer walau pun DeQdEq tak tag kat cni….Terbuka pada anda semua.

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...