Saturday, 18 December 2010

Semoga rumahtangga Jimmy Shanley dapat diselamatkan

Rasanya masih baru lagi perkahwinan Jimmy yang terkenal sbg hos Trek Selebriti di Astro Ria. Bahtera baru dibina, tapi sudah tidak tahan dengan gelora yang datang. Tapi, kita tak tau apa sebenarnya yang berlaku dalam kehidupan pasangan ni kan..jadi kita tak leh la nak kata apa-apa. Cuma DeQdEq harap sangat perkahwinan Jimmy ni dapat diselamatkan….

Sebab punca masalah ni pun adalah dari hasutan orang….biasala manusia ni tak leh nak tengok orang senang, mst ada perasaan hasad dan dengki….mmg orang mcm ni tak bleh dibuat kawan…tengok la apa terjadi pada perkahwinan Jimmy dan isterinya. Mereka dah tak tinggal sebumbung sebabnya ada pihak yang menghasut isteri Jimmy dengan mengatakan Jimmy hanya ingin mengambil kesempatan ke atas keluarga isterinya yang merupakan jutawan kosmetik…ntah la kan…tp sebagai isteri, sepatutnya kena lebih percayakan suami dari oarang luar..betul tak? DeQdEq masih belum punya suami…tapi rasanya itu la sepatutnya….dlm perkahwinan perlu ada kepercayaan dan tolak ansur….

Untuk membaca berita lanjut, KLIK SINI

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...