Wednesday, 22 December 2010

Sepantas mata, sepantas itu trafik meningkat..

Baru jer join segmen dari Ben Ashaari lagi tadi….terus je trafik naik….sebabnya ramai yang terjah nak tengok header kat blog DeQdEq sebab Abg Ben suruh carikan tuan punya serpihan header yang diberi…

Memang challege la segmen kali nih….DeQdEq pun join juga…naik penat jari ni dok asyik klik2 sampai jumpa jawapan….kalau nak tengok >>> SINI

Korang tengok la kat bawah nih….terus jer sampai 100 pageviews….hanya sebab join segmen BA…korang pun jangan lepaskan peluang untuk join segmen BA tau…memang berbaloi-baloi….

ben crop

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...