Friday, 24 December 2010

Tamat sudah Anugerah Skrin 2010….dan selesai juga pengembaraan DeQdEq mencari harta karun Abang Ben

Tahniah kepada semua pemenang Anugerah Skrin 2010…DeQdEq nak ucapkan tahniah kepada Makcik deQdEq sendiri selaku penerbit di RTM sbb menang utk kategori Laporan Khas GAZA….

Tak lupa juga, kepada Norkhiriah…DeQdEq mmg suka sangat dengan Norkhiriah ni…lakonan dia mmg best….mcm baru nih dalam cerita Seribu Kali Cinta, Norkhiriah bawa watak Peah…kelakar betul..pandai dia menjiwai watak tu…

Juga kepada Abg Shaheizy Sam yang menerima Anugerah Yasmin Ahmad….saper yg tak tau DeQdEq ber’tweet’ dengan Shaheizy Sam…kalau tak caya….korang tengok SINI

tahniah

Habis jer Anugerah Skrin 2010, maka tamat la juga pengembaraan DeQdEq dalam mencari harta karun Abg Ben….tak tau la mcm mana, betul ke tak jawapan yang DeQdEq bagi tu…penat tu…dari petang tadi lagi DeQdEq mulakan pengembaraan….ada la dalam 7 jam juga mengembara nak cari jawapan semuanya…soalan no 2 la yang buat DeQdEq pening sebenarnya….soalan no 5 pun sama gak, nak agak berapa yang msk segmen nih….aduh…pening-pening…Kalau nak tengok hasil pengembaraan deQDEq….tengok SINI

Harap-harap ada harapan menang yer Abg Ben…hehehhe…

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...