Thursday, 23 December 2010

Undilah DeQdEq untuk Award Blog Lekir

Ini merupakan sticky entry DeQdEq..nak tengok citer panas…scroll sampai bawah yer….(sebenarnya percubaan pertama nak buat sticky post nih…hehhehe..sambil tu promote la pasal Award nih…)

 

DeQdEq telah dicalonkan oleh AA untuk kategori Blog Lekir….AA melahirkan award nih sebagai penghargaan untuk follower AA….tapi, DeQdEq masih belum boleh terima award nih lagi…DeQdEq perlukan sokongan kawan-kawan DeQdEq dan pengunjung blog DeQdEq untuk mengundi DeQdEq….

Rasanya kenapa Blog DeQdEq layak untuk menerima Award Blog Lekir…..sebabnya DeQdEq nih berdarah pahlawan…heheheh….Apa2 pun korang tentukan lah yer….DeQdEq berterima kasih atas sokongan kalian semua selama nih yang selalu singgah dan jenguk blog DeQdEq nih….itu pun dah cukup besar anugerah yang DeQdEq dapat….Terima Kasih semua….

DeQdEq kiranya nak berkempen la nih..hehhehe…tak pandai plak nak berkempen-kempen nih….apa2 pun kalau korang rasakan DeQdEq layak menerima Award Blog Lekir nih, silalah undi DeQdEq di blog AA >>>> DI SINI

Nasib baik dicalonkan utk Award Blog Lekir nih…jangan dapat Anugerah Tong Sampah Emas sudah….nak tau apa Anugerah Tong Sampah Emas ni….korang leh tengok >>> SINI

Caranya mudah je tau…korang tinggalkan komen kat entry AA mengenai award nih….

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...