Tuesday, 4 January 2011

Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak

KLIK imej untuk lompat ke blog BUDAK BOTAK

Setelah beberapa hari nih semangat hilang….dan DeQdEq pun tak menulis sangat…jadi blog DeQdEq pun menjadi kurang pengunjungnya…huhuhu…

Pagi ni bila tengok blog, DeQdEq dah kena tag oleh cik lekit untuk “Jom Sertai Bloglist Bdk Botak”….apa lagi tanpa fikir panjang DeQdEq pun terus siapkan entry nih….demi nak promosikan blog DeQdEq semula..hehhe…blog budak botak nih best….ramai yang dah kenal dengan budak botak ni…jadi DeQdEq tak nak lepaskan peluang untuk berada di bloglist budak botak…

Budak botak suruh nyatakan lelaki ke pompuan…DeQdEq nih perempuan yer…hehhehe

Akhir sekali macam biasa nak kena tag juga kawan-kawan….mana boleh enjoy sorang-sorang kan…jadi mereka yang terpilih ialah:

Kak Hidayati

Miela

Aina

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...