Wednesday, 5 January 2011

Khairul Fahmi Che Mat | sempoi, steady, setia hanya pada Elia

Seronok plak baca “Temubual Eksklusif SokerLeaks Bersama Khairul Fahmi Che Mat”…memang temubual yang terbaik dari ladang la…korang takkan jumpa dalam mana-mana suratkhabar….heheheh

Memang soalan-soalan yang ditanya sangat menarik minat pembaca nak tau….pastu En Khairul Fahmi plak dengan sempoi ja menjawab semua soalan dari SokerLeaks nih.

 

 

Jom kita tengok antara soalan panas yang telah ditanya oleh SokerLeaks:

 

SokerLeaks: Ok lah kalau macam tu. So, BM dapat berapa masa SPM?

Khairul Fahmi: Dapat kredit.

 

SokerLeaks: Perghh..mantap! Suka pergi clubbing?

Khairul Fahmi: Gua jawab pendek je, tak.

 

SokerLeaks: Pagi-pagi dengar Hot FM ke Sinar FM?

Khairul Fahmi: Dua-dua gua dengar.

 

SokerLeaks: Apa rahsia paha lu putih melepak? Ada pakai bedak sejuk kat paha sebelum tidur?

Khairul Fahmi: Kah kah kah! Paha ni melepak sejak azali, takde rahsia apa-apa. Tak caye, tanyalah bapak gua. Dia tengok paha gua dari kecik dulu lagi. Apa barang main bedak sejuk! Hahaha

 

SokerLeaks: Lu kenal Hanis Zalikha?

Khairul Fahmi: Kenal, blogger femes tu bro!

SokerLeaks: Dia cantik tak?

Khairul Fahmi: Hehehehe..bodoh punya soalan.

 

SokerLeaks: Jap, kemain setia dan yakin sekali gua tengok statement lu tu.

Khairul Fahmi: Bro, gadis ni la yang follow gua dari bawah. Masa gua main Piala Presiden dulu dia dah kenal gua. Masa gua tak tahu gua nak naik macam sekarang lagi dia dah sapot gua, apa nak lagi?

 

Haaa…. panas tak soalan-soalan nih….kalau nak tau soalan yang lagi PANAS…cepat la pergi terjah SokerLeaks nih….

No comments:

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...