Wednesday, 12 January 2011

Pengumuman…DeQdEq menang yeah….

Alhamdulilllah…rezeki awal tahun ni semakin murah nampaknya…dari menang contest Tasha, DeQdEq Dapat RM 50…lepas tu dengan Nuffnang bagi BE dan juga earning Churp Churp yang naik mendadak.

Hari ini pula, Asma tinggalkan komen di shout box DeQdEq bagitau yang DeQdEq menang GA : Frozen Resolles.

menang

Terima kasih asma….nanti bila dah DeQdEq terima hadiahnya…akan DeQdEq ceritakan rasa Resolles nih…mesti sedap kan….tak sabarnya nak makan….hehehhehe

Memang tak sangka sangat boleh bertuah terpilih dalam GA nih….jarang tau DeQdEq nih nak bertuah….mungkin dengan kemenangan ini membuatkan hari-hari DeQdEq di tahun 2011 ini lebih bertuah…amin

Inilah rupa hadiahnya…..yummy….dah rasa lapar nih..

 

10 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tahniah.. nampak sedap jer

2ury said...

Wahh.. tahniah, murah rezeki di thn baru..

Tasha said...

wah~ mmng rezeki deqdeq la ek. tahniah~

deqdeq said...

@ lekat lekit:
mmg nmpk sedap kan...tak sabar nak rasa...heheh

@ 2ury:
terima kasih dear....semoga kita semua bertambah murah rezeki di tahun baru ni

@ Tasha:
tu la Tasha....memang rezeki kan...syukur sgt2...alhamdulillah

eiela said...

tahniah menang giveaway,, sedap tuh..

Latest Entri :
Tidak! Rambutku Dah Beruban

Citarasa Rinduan said...

salam..
deq-deq tahniah

dan tahniah tukar ruangan komen..senang kak nak jengah..hehehe

deqdeq said...

@ eila:
tima kasih....mmg nampak sedap kan...

@citarasa rinduan:
tima kasih kak....

DeQdEq dah tukar komen nih sbb ramai sgt yg bgtau x dpt nak komen...

b a m b a m ' s said...
This comment has been removed by the author.
b a m b a m ' s said...

kang kita wat piknik mkn sama2 ek deq2!!hehehhe

deqdeq said...

@ bambam:

boleh juga tu...makan ramai2 lgi best kan...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...