Wednesday, 12 January 2011

SEGMEN MADAH PUJANGGA

Ingin mencuba untuk bermadah la malam nih…bukan apa….dah Abang Ben buat segmen ni kan…apa lagi jom join ramai-ramai….

BEN ASHAARI

 

Apa yang nak dimadahkan yer…berpandukan gambar di bawah ini…DeQdEq nak mencuba nasib berkarya…heheheh….

 

image

 

Menyusuri tepian sungai yang mengalir lesu, air yang dulunya jernih kini sudah hilang serinya…andai waktu dulu ku dapat melihat anak-anak ikan bermain dengan lincahnya…namun kini, jika ku tenung sedalam-dalamnya….mata ini masih tidak dapat menembusi warna air yang kian keruh.

Namun, syukur pada-Nya kerana hutan dan denai masih kukuh dan setia mempertahankan pemandangan yang indah dengan warna hijau yang bisa menenangkan jiwa dan mengurangkan tekanan.

Janganla kita mengkufuri segala nikmat yang diberikan…jagalah dan belailah semua ciptaan yang sangat indah ini agar bumi ini masih boleh kekal lebih lama.

13 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah.. deqdeq pun menyahut cabaran. tahniah

luvYOU said...

deqdeq sayang...
lama tak nmpak eh...
rindula pulak..huhu :)

deqdeq..mailah jenguk dila kat belog..
mailah pujuk dila untuk entry nih...

http://endlessofstory.blogspot.com/2011/01/korang-korangtolonglah-klik-hal.html

rindu,,...huhu
jage diri yek :)

deqdeq said...

@ the lekat lekit story

heheheh...sebab tgk akak jon...sebab tu DeQdEq nak join juga.

deqdeq said...

@luvYou

tima kasih sgt dear sbb sudi singgah blog DeQdEq nih...

DeQdEq akan terjah plak yer...

x sangka ada org rindu DeQdEq..hehehe

Citarasa Rinduan said...

itu dia.......
hebat,.,
deq-deq..cayalah...terbaik

deqdeq said...

@ citarasa rinduan:

ala akak ni...DeQdEq x pandai pun nak bermadah tau...ni saja je suka2....heehe

Sunah Mohammad said...

nice one kak~ cepat ye taip~ hehe...

deqdeq said...

@sunah mohammad:

thanx dear....akak saja cuba2 je nih...heheheh

sissyira said...

salam


akhirnya bertukar juga kotak komen ni...


cintailah segala nikmat yang Tuhan bagi :D

deqdeq said...

@ sis syira:

dah lama ke nantikan pertukaran kotak komen nih...huhhu...maaflah atas kesulitan sebelum ini...

lps ni rajin2 la singgah blog DeQdEq dan komen ye...hehheh

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu erk ni dah tkr kotak komen ke...walaaaa...suka..suka..makin ramailah tgglkan komen.kite tgk semua join ngeee..nk join jugak..tapi tak pandai bermadah macam DeQdEq..kepala pusing lagi ni huhu..nak bubuh minyak dulu

Pendekar Berkuda said...

deq deq ke ni?? huhu...

deqdeq said...

@ aleasara:

dah bertukar pun..heheheh...semoga lepas nih lbh ramai la yg sudi komen kan...

aleasara tulis je apa yg terlintas di fikiran...DeQdEq pun cuma cuba suka2 je


@ pendekar berkuda:

DeQdEq la ni...kenapa bertanya mcm tu?

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...