Sunday, 23 January 2011

Sila hubungi suamiku kerana aku tak dapat memuaskan dirinya

 

Emmm…..apahal plak la malam-malam ni DeQdEq buat entri dengan tajuk macam ni kan..suami siapa yang DeQdEq maksudkan..

Sebenarnya DeQdEq nak share sikit apa yang telah DeQdEq alami tadi. DeQdEq baru je balik dari Bangi. Meraikan hari lahir seorang yang istimewa…

DeQdEq ada la singgah Petronas sebab dah nak terkucil sangat tadi…bila dah selesai qada’ hajat…DeQdEq tertarik nak baca apa yang tertulis kat pintu tandas yang DeQdEq gunakan.

 

 

Apa yang tertulis adalah seperti tajuk DeQdEq ni la…Sila hubungi suamiku kerana aku tak dapat memuaskan dirinya berserta dengan nombor handphone, tapi DeQdEq tak ingat la kan…hehhehe…terkejut juga bila DeQdEq baca tu.

Biar betul…takkan la ada seorang isteri yang sanggup buat macam ni kan…atau ada tangan-tangan yang memang tak reti dok diam…suka menconteng dan mengotorkan harta awam.

Rasanya korang pun mesti dah selalu tengok kan kat pintu-pintu tandas awam…mesti ada no telefon dan ayat-ayat yang ntah apa-apa…

 

DeQdEq rasa memang ini semua kerja orang yang tak bertanggungjawab…yang suka menconteng dan merosakkan harta benda awam…apa la yang seronok dok menconteng belakang pintu tandas tu kan…macam mana la kita nak maju kalau masih ada yang bersikap macam ni…

6 comments:

Ujang9897 said...

goli den...

DeQdEq said...

@Ujang9897

tau xper...

Fadzli Amir said...

itu lah, rakyat malaysia punye mentaliti....kekreatifan dicurahkan ketempat yg salah...

DeQdEq said...

@Fadzli Amir

tu la kan...mcm mana kita nak maju...

Cma Shiema said...

adeh..malunye..~

DeQdEq said...

@Cma Shiema

itula cma...klu betul ada mmg dunia skrg ni sgt2 bahaya kan..

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...