Friday, 21 January 2011

Tak sangka dapat 1 lagi BE…terima kasih Nuffnang

Nuffnang nampaknya makin murah hati…DeQdEq diberikan lagi 1 BE…Kali ni dari DIGI Happy….

Tapi DeQdEq tak perasan plak lagi iklan DiGi Happy ni menari-nari dalam blog DeQdEq…yang DeQdEq nampak iklan burger king dan Gadis Semasa Sunsilk tu je.

 

BE lagi

Kalau korang perasan Nuffnang bagi BE kat DeQdEq semuanya kt LR…bila plak DeQdEq nak dapat yang SS dan LB kan…hehehhe..Walau apapun DeQDEq tetap bersyukur dengan rezeki ini…alhamdulillah

 

Terima kasih Nuffnang dan DIGI Happy kerana memberi peluang kepada blog DeQdEq. Bila dah banyak BE…DeQdEq kena la bekerja lebih keras kan…

 

 

16 comments:

mankuchai said...

Hmm tahniah....baru semangat nak blogging kan he3...

Sunah Mohammad said...

meh saya klik2~~~ hehe~~ tahniah kak~ bila saya lak nak dapat?

DeQdEq said...

@ mankuchai:

tima kasih...
betul tu bila dpt BE lagi rasa semangat nak blogging...fikir apa lg nk buat bagi blog menarik..


@ sunah mohammad:

xper dik...menulis jer apa yg bermanfaat utk semua...jgn putus asa...tak lama lg mst sunah pun dpt BE

Syla Rosli said...

heee..congrats..happy blogging :D

DeQdEq said...

@ syla rosli:

thanx dear...happy bloging too

Sharinginfoz said...

seronok dapat banyak be

DeQdEq said...

@ sharinginfoz:

seronok..seronok..seronok..(gaya upin ipin ckp) hehhehe

Ujang9897 said...

bestnya

DeQdEq said...

@ ujang9897:

ujang mst lg byk kan...DeQdEq br 3 je..huhuhu

PuanBee said...

wee..tahniah deq!

DeQdEq said...

@ puanbee:

terima kasih bee...

ZaCKiR said...

cngaratz

Cma Shiema said...

tahniah deqdeq..rezeki...

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Tahniah :)

FaraCuna said...

congrats...

DeQdEq said...

@ zackir, @ cma shiema, @ rabiatul adawiyah, @ faracuna:

terima kasih semua..ini pun ats sokongan anda dan semua yang sudi singgah blog DeQdEq selama ni

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...