Monday, 17 January 2011

Terima kasih pencinta kucing

Walaupun hari ni tak sempat sangat nak blogwalking ke blog kawan-kawan, tetapi hari ni DeQdEq mendapat kunjungan luar biasa dari pencinta-pencinta kucing.

Sebab apa DeQdEq kata macam tu….semuanya disebabkan Lucky…Papa kucing telah menulis entri khas pasal Lucky. Jadi ramai la pencinta kucing yang datang terjah blog DeQdEq sebab nak tau pasal kisah Lucky.

 

KLIK untuk besarkan IMEJ

kucing 5 post tertinggi hari ni semuanya berkenaan Lucky….Lucky, ni yang buat DeQdEq makin rindu kamu…apa khabar mu di sana Lucky…DeQdEq rindukan Lucky.

 

kucing 2

Penyumbang utama trafik adalah blog Papa Kucing…ataupun http://kucing2terbiar.blogspot.com/

kucing 3

Terima kasih Papa Kucing…sebab sudi menerima Lucky menjadi keluarga Papa Kucing…hanya Allah yang dapat membalas budi baik Papa Kucing. Semoga Papa Kucing mendapat rezeki yang mencurah-curah lagi…amin

6 comments:

Cma Shiema said...

tahniah utk papa kucen ngan deqdeq...ssh nk jumpa pencinta kucen ni...

oo..nama dia lucky...mmg bertuah..

lupa nk gtau..cma ade tag deqdeq..nnti rajin,join ye..

http://shiemacma.blogspot.com/2011/01/lucky-giveaway-by-cik-dya.html

DeQdEq said...

@ cma shiema:

mmg Lucky sgt2 bertuah...wlupun dia tak mcm kucing2 biasa

ok..tima ksh tag DeQdEq..klu ada masa DeQdEq akan cuba siapkan ye

THE LEKAT LEKIT STORY said...

deqdeq dh hantar lucky kt papa yer.. ketinggalan sikit la akak krg online 2 3 hr ni

DeQdEq said...

@ the lekat lekit story:

a'ah..DeQdEq dah hantar ari ahad lepas...
akak kan tak sihat kesan pembawakan org baru...bykkan rehat yer...

m4rilyn said...

pelik lak. papameow la dik

DeQdEq said...

@ m4rilyn:

hehehe....tersalah..papa meow la....

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...