Sunday, 20 February 2011

CONTEST KUCING PALING COMEL

 

Sesungguhnya kucing memang makhluk Allah yang sangat comel. Gelagat dan keletah mereka dah boleh mengubat hati yang tengah sedih. Cuba peluk anak kucing bila tengah sedih, pasti terasa separuh bebanan tu dah dilepaskan.

Bila ada contest kucing paling comel ni, DeQdEq dah tak keruan nak letak gambar kucing yang mana. Hasilnya, DeQdEq pinjam gambar anak kucing kawan sepejabat DeQdEq. Memang sangat comel.

 

http://apisv3.blogspot.com/2011/02/contest-kucing-paling-comel.html

 

154795_1733973955059_1409876947_1862325_3048463_n

Inilah anak kucing comel nih….nama diorang DeQdEq tak ingat plak…2 beradik ni, jantan dan betina….

kucing comel

Ini DeQdEq pusingkan gambar supaya korang yang tak payah nak teleng kepala korang kan..heheheh

 

DeQdEq nak tag sape yer…..DeQdEq nak tag

Cik Lekit ( DeQdEq tau Cik Lekit pun pencinta kucing macam DeQdEq)

Mie ( Jejaka yang bekerja di laut ni, DeQdEq tak pasti suka kucing ke tak..hehehe)

Qeat ( DeQdEq msh igt gambar kucing comel kat kampung qeat dulu)

 

 

18 comments:

Neena J said...

comelnya!!!
nak joinlah contest neh :)

apisv2 said...

timeksh sbb join contest nie;D
goodluck;)

suka cartoon said...

wahhhh...comelnyerrr.....hehehehe....

Sunah Mohammad said...

alahai~ cumilnye lah!

Puanbee said...

uiii comel nyer ank kucing tu :)

DeQdEq said...

@Neena J

sila la join neena...mmg seronok je bila tgk kucing2 yg comel ni

DeQdEq said...

@apisv2

terima kasih

DeQdEq said...

@suka cartoon

hehheh...mmg sgt comel kan

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

mmg cumil ka...sbb tu la deqdeq pilih gambar ni

DeQdEq said...

@Puanbee

itula bee...tak tgk lagi mak dia...mmg baka comel

iniialahaku said...

kucingku udah arwah..uhuhuh

mie said...

sebenarnya kurang gemar dengan binatang peliharaan ni..
memang xde langsung gambar kucing..
eheheee

Tasha said...

alahai comelnya.....

tasha pulak suka tgk, tapi tak suka pegang.

DeQdEq said...

@iniialahaku

yeke....deqdeq pun dh mcm kucing yg dh arwah...tiap kali tu la rasa sedih

DeQdEq said...

@mie

heheheh....klu ada gambar kucing org lain pun boleh....

DeQdEq said...

@Tasha

hahahha...yeke...tasha geli ke dgn kucing?

aLieF si Muncung ManiS said...

deqdeq!!!! ingat lagi kat alief??kalau lupa,alief ketuk kepala..hahaha..deqdeq,,anak kucing tu comel...hhahaha.good luck deqdeq... ENTRY BARU ALIEF..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""

DeQdEq said...

@aLieF si Muncung ManiS

deqdeq igt la kt alief...yg mulutnya becok tu...heheheh

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...