Monday, 28 February 2011

DeQdEq benci manusia kejam…

 

Dah dua tiga hari ni DeQdEq memang makin sibuk…makin hari makin sibuk…tapi tetap DeQdEq tak boleh lupakan blog kesayangan DeQdEq ni..

Malam ni baru sempat nak blogwalking sikit…macam biasa blog yang menjadi kunjungan DeQdEq mestila blog Papa Meow ….

Blog http://kucing2terbiar.blogspot.com/ merupakan blog di mana Papa Meow yang berhati mulia berkongsikan cerita tentang kucing-kucing yang dijaga oleh Papa Meow…

 

Istigfar panjang DeQdEq bila baca entri Papa Meow semalam berkenaan Cik Putih….mengapa manusi boleg berlaku sekejam macam ni…sedangkan akal telah dikurniakan oleh Allah untuk digunakan sebaik-baiknya…

Nak tau apa manusia kejam tu buat….korang tengok la sendiri gambar ni…

 

 

 

Apa korang rasa bila tengok nasib makhluk comel ini diperlakukan macam ni…..

Nak tau apa yang berlaku….sila ke blog Papa Meow kat SINI

 

DeQdEq benci manusia yang kejam….hentikan kekejaman ini….

 

 

8 comments:

Myvitrd said...

ish...zalimnya.. buat haiwan mcm tu

Sunah Mohammad said...

sedihnye....:( sampai hati!

MamaYatie said...

pernah tgk video kat fb, kucing kena kerat kaki depan oleh tuan kedai sbb curi ikan kat restoran dia..tak guna punya manusia..kalo jumpa nak jer ku cincang2 dia..huh

rizaros said...

ksiannyer... :(
manusia ni mmg la.. ish3..
datang dr blog abg ben :) jom follow sy jgak untuk semangat sy .. Maceh...

Tasha said...

kesiannya kucing tu...... mesti dia sakit. walaupun sha tak suka kucing. tapi sha tetap tak kan sanggup cederakan kucing.

Papa meow said...

dah hampir kering lukanya, makan pn banyak, makin berat...dan tentunya makin sihat...t kasih Deqdeq

Fyqa said...

astaga.
kesiannye kucing ni.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ya allah.. cian nye dia...
siapa buat mcm tu kat die.. tak ada hati dan perasaan ke..

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...