Friday, 4 February 2011

Nantikan debarannya…Contest 5-5-5…jari menjadi juri

 

Assalamualaikum dan selamat sejahtera untuk pengunjung blog DeQdEq..

DeQdEq terasa sangat gembira malam ni…dalam merangka contest yang bakal dilancarkan tak lama je lagi, DeQdEq telah mendapat persetujuan dari beberapa kawan-kawan blogger yang setuju untuk menjadi juri.

Sempena Contest 5-5-5 nih, DeQdEq memerlukan 5 orang juri untuk mencari 5 pemenang.

 

Terima kasih kepada mereka yang hebat ini. Perkenalkan juri-juri professional anda

 

azman

Saudara Azman Roslan

 

bee

Puan Bee

 

sunah

Cik Sunah Suka Sakura

dan

qeat 2

Ikhyar Dee atau Qeat (qeat tak setuju lagi tapi deqdeq pasti qeat akan setuju..hehehhe..sebabnya qeat geng DeQdEq mst akan setuju punya….kalau tak setuju DeQdEq paksa juga…hahhaha…bunyi mcm jahat ja)

 

Juri yang ke-5 sudah tentulah DeQdEq sendiri yer….mereka berempat di atas merupakan juri jemputan khas DeQdEq yang terpaksa mengorbankan peluang untuk menyertai contest pertama yang DeQdEq anjurkan….heheheh

 

Sebelum tu ada juga kawan blogger yang tak dapat nak bagi komitmen untuk menjadi juri…beliau ialah CEO Suratan Kebetulan, Saudara Naz kita…DeQdEq pun nampak dia sibuk….jadi faham la bila Naz tak dapat nak jadi juri.

Seorang lagi kawan DeQdEq Saudara Myvitrd pun mungkin sibuk sebab beliau tak balas pun komen lamaran DeQdEq untuk menjadi juri. Jadi sedab dah kesuntukkan masa, DeQdEq melamar kawan yang lain untuk menjadi juri.

 

 

18 comments:

Sunah Mohammad said...

ala...tak dapat join contest akak! :p

aida4eva said...

wahhhh..macam besar je contest ni :)

syafiqsulaiman said...

ok..! akan join contest tu..
klo terlupe.. pliz lawat blog sy.. tgglkan komen bg tau k.. hehehe

nur ikhyar dee said...

ish..ish..ish...

saspender ja ni nak jadi juri

hehehe

^_^

sissyira said...

salam pagi jumaat =)

tiba-tiba pening....tahniah yang terpilih menjadi juri tu..

Shafique said...

Wooh!Debaran betol siap juri2 lagi nie. Apa contest nyer?

bee said...

ekekek juri mengadap pagi2 buto !

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

hehheeh....xapalah...jadi juri pun best...cuma kena komitmen lg lebih....terima ksih sudi menjadi juri

DeQdEq said...

@aida4eva

besar tak besar bergantung pada penyertaan, klu ramai kira besar la...

jgn lupa join tau...

DeQdEq said...

@syafiqsulaiman

terima kasih...insyaAllah deqdeq akan menjemput syafiq ye

DeQdEq said...

@nur ikhyar dee

hehehhe...releks la qeat....objektif kita nak cari pemenang

DeQdEq said...

@sissyira

nape pening plak syira...

syira nnt sudi2 la join contest deqdeq ye

DeQdEq said...

@Shafique

contest nya kena tunggu pelancarannya nanti yer...jgn lupa join tau

DeQdEq said...

@bee

hehehe....terima kasih juri

JAI said...

Tahniah..blog semakin mantap. Keep it up sista

DeQdEq said...

@JAI

terima kasih bro JAI....terharunya bro sudi singgah blog deqdeq dan tinggalkan komen....

Myvitrd said...

Seribu pohon dipinta.. saya tidak sempat nak replay komen dan tawaran untuk menjadi juri ekoran tersangkut dikampung.. dan tiada coverage internet.. kebetulan dapat curi2 internet dekat kg.. baru terperasan request jadi juri.. tapi dah terlambat.. apa pon semoga contest ni berjaya..

P/S : ada peluang nak joint ke? nak RM200 tu.. hehehe

DeQdEq said...

@Myvitrd

tak apalah...nk buat mcm mana...tak ada rezeki utk jadi juri...

tapi msh ada rezeki utk menang RM 200...apa lagi...join la ye contest 5-5-5

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...