Monday, 21 February 2011

Selamat Hari Senayan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia…

 

Apa tu hari senayan….kalau orang kedah mesti hampa tau kan…senayan tu adalah hari Isnin la…tapi tak tau la pasai apa yang orang Kedah ni tukaq panggil senayan plak.

Ejaan tu DeQdEq tak tau la betoi ke dak…heheheheh

 

Kalau hari senayan macam ni, kat umah tok DeQdEq mesti ada pekan senayan…pekan senayan ni plak adalah macam pasar tani tu…tapi sebab dia buat hari isnin, dipangil la pekan senayan…

Hari-hari lain, tak ada plak…pekan Selasa ka, pekan Rabu ka, pekan Khamis ka..heheheh

 

Apa-apa pun, selamat bekerja untuk anda semua……mulakan hari anda dengan senyuman…

8 comments:

Sunah Mohammad said...

saya nak senyum ni... :)

Puanbee said...

lama tk dengar perkataan ni ! dulu2 atuk bee suka sebut senayan..oh memori !

Dda Ly said...

hehe mmg susah sket nak senyum2 di ahri isnin gini kan...
selamat ari senayan utk awak jugak...:)

jemput ke rumah...
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch ye..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

xfaham larr...apa itu senayan?? salam kenal...


Kalo free meh ler singgah my blog....klik je link ini --> mummylovers blog

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

hari-hari kena senyum dulu...heheheh

DeQdEq said...

@Puanbee

hhehehe...ni kalau kat utara boleh la dengaq slalu kot

DeQdEq said...

@Dda Ly

xapa...biasakan diri untuk senyum wlu dlm apa jua keadaan....

DeQdEq said...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥

senayan tu hari isnin...hehehhe

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...