Thursday, 3 February 2011

Selepas Kak Yan, Kak Ina KL pula singgah blog DeQdEq

 

Di pagi Khamis yang sunyi ini…sebab semua orang cuti…dah tu ramai yang balik kampung….DeQdEq je yang tak balik kampung…huhuhuh…tak apala…bulan 3 nanti DeQdEq balik juga…sebab nak pi kenduri kahwin kawan.

Kalau ikutkan hari ni, kat kampung ada kawan DeQdEq bertunang..Tahniah buat kawan DeQdEq sebab dah menjadi tunangan orang. Maaf DeQdEq tak dapat hadirkan diri…

Jeles sunguh hati DeQdEq asyik orang lain yang tunang dan kawen..hehheh…DeQdEq pun nak kawen….InsyaAllah, ada rezeki nanti DeQdEq akan jemput ye semua pengunjung blog DeQdEq, kawan-kawan blogger, follower blog DeQdEq….tunggu ye..

 

Sebenarnya, DeQdEq nak berbangga jap dalam entri nih boleh…hehehe…bukan apa..pagi ni blog DeQdEq dikunjungi oleh seorang blogger terkenal dan hebat juga iaitu Kak Ina KL.

Terima kasih yer Kak Ina..sebab sudi singgah blog DeQdEq dan komen lagi.

 

 

Ini Kak Ina KL dan Eyriqazz. Memang DeQdEq kenal Kak Ina KL pun dari blog Eyriqazz. Eyriqaz…DeQdEq pinjam gambar ni yer…

Siapa yang tak kenal lagi Kak Ina KL, memang wajib terjah BLOG Kak Ina KL ni.

 

Sebelum ni, DeQdEq pernah ceritakan yang Kak Yan, Ben Ashaari dan Eyriqazz juga pernah siggah blog DeQdEq dan tinggalkan komen kat blog DeQdEq.

Kalau nak tengok entri berkenaan mereka di atas ni…boleh la jenguk ENTRI 1, ENTRI 2 dan ENTRI 3

 

Memang terharu sangat-sangat okey..bila blogger hebat macam diorang semua nih masih sudi singgah blog DeQdEq dan siap tinggalkan komen lagi.

Tapi, DeQdEq tau, tanpa kehadiran blogger lain dan pengunjung semua, blog DeQdEq ni mungkin tak dikenali atau diterjah oleh blogger hebat tu. Terima kasih juga untuk pengunjung blog DeQdEq ni. Korang memang nadi blog DeQdEq.

 

NADI tau…kalau tak ada nadi memang tak hidup la blog DeQdEq ni. TERIMA KASIH SEMUA. DeQdEq sayang kamu semua.

12 comments:

azuan said...

sama-sama..hahaa

nyibuk jugak..wakaka

Sunah Mohammad said...

kak deqdeq bila lagi? wee~~~

nazirulhazwan~ said...

pasni deqdeq kene buat lagi satu entry, sbb kali ni den datang.hehe

nur ikhyar dee said...

wow! wow!

bertuahnye deqdeq..hehe

tgh siap nak p umah marianie ni..
sempat lagi jenguk blog sebab teringat deqdeq request ajar buat header kan?

tgu eh,nanti kami ajar,skrg tak sempat :)

DeQdEq said...

@azuan

tima kasih....selalu lagi la menyibuk kat sini ye...hehehe

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

bila lagi utk apa sunah?

DeQdEq said...

@nazirulhazwan~

igtkan naz dh lupa kat blog deqdeq nih...heheheh

tima kasih tau singgah blog deqdeq

DeQdEq said...

@nur ikhyar dee

ala..jelesnya kt qeat...deqdeq tak balik...x dpt nak pi majlis mariani...

nnt upload gambaq tau

Sunah Mohammad said...

bila akak nak kawen? ekeke~

Jom pekena PIZZA!

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

oooo...bila nak kawen...igtkan apa td..

insyaAllah tahun depan..doakan lah akak murah rezeki...boleh la cepat lagi..hehhe

tiefazatie said...

wah..fames amous gitu sis..hihi

DeQdEq said...

@tiefazatie

sapa yg famous? kak ina mmg la famous dik..deqdeq nimsh merangkak lagi

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...