Friday, 4 February 2011

Terujanya…JEJAI singgah blog DeQdEq

 

Seronok rasanya hari ni…ini mesti sebab dah mulakan hari dengan senyuman. Jadi, DeQdEq dah menarik semua aura positif datang pada DeQdEq…heheheh

Tengah sibuk dengan persiapan untuk pelancaran Contest 5-5-5 nih, tiba-tiba DeQdEq terima komen dari seorang lagi blogger BEST…

Nak tengok komen tu dekat ENTRI ini.

 

Selalunya DeQdEq tengok blogger nih dalam blog Eyriqazz…blogger ni memang kegemaran Eyriqazz untuk dikutuk, di puji dan di kenakan…hehehehe…

Siapa lagi kalau bukan BRO JEJAI….JEJAI singgah blog DeQdEq tu….memang teruja sangat nih….

 

Eyriqazz, DeQdEq pinjam lagi gambar dari Eyriqazz yer…

 

Dah la semalam Kak Ina KL pun singgah juga blog DeQdEq….siapa lagi? Kak Yan juga….Eyriqazz dan Ben Ashaari. Terima kasih yer sebab sudi singgah blog DeQdEq.

Rasa-rasanya bila plak Red Mummy nak singgah blog DeQdEq kan..hehehehe…

 

Walau apa pun, DeQdEq tak lupa juga blogger lain yang rajin dan selalu singgah blog DeQdEq ni. DeQdEq nak juga bagi kredit pada diorang semua ni. Mereka ialah:

 

Puan Bee, Sunah Suka Sakura, Sis Syira, Lekat Lekit Girl, Miela Tahril, Qeat, Tasha, aleasara

 

Azman Roslan, Mie, Ujang, Syafiq Sulaiman, Nazirul Hazwan, Myvitrd

 

Kepada yang tak tersenarai jangan kecil hati yer….DeQdEq tetap menghargai korang semua, mungkin nama korang DeQdEq belum dapat ingat lagi….Bila kita selalu berinteraksi, pasti DeQdEq akan ingat yer.

Terima kasih semua.

 

pssttt…..dah redeem ke TOKEN korang dari CELCOM….DeQdEq tengah tunggu nak redeem dan amik handphone baru la…kalau korang nak redeem juga, TENGOK SINI

 

12 comments:

Sunah Mohammad said...

bestnye~~ ramai betul datang blog femes ni~ :D

Miela Tahril said...

sem0ga redmummy dtg singgah ye nanti kak :)

Norfa said...

hahaha... ku tertipu kak dedeq.. hahahah... Je Jai. rupanya..

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

blog sunah pun apa kurangnya...semalam mat gebu dh kasi gegar blog sunah...jeles deqdeq...

DeQdEq said...

@Miela Tahril

hehhehe...moga-moga la...

DeQdEq said...

@Norfa

heheheh.....gimik baik punya kan...Je Jai la..sapa lagi

Citarasa Rinduan said...

tahniah deqdeq

isyallah..lepas nie si redmumy pulak

DeQdEq said...

@Citarasa Rinduan

hehehee...terima kasih kak

umi_e said...

Seronoklah kan....

* mana nak tau orang datang melawat kita eekkk?

umi_e said...

Seronoklah kan....

* mana nak tau orang datang melawat kita eekkk?

Anonymous said...

hi

Assalamualaikum :)

Redmummy

DeQdEq said...

@Anonymous

Hi,

wsalam

Red Mummy was here...thank you...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...