Monday, 7 February 2011

Ucapan Romantis Untuk Kekanda/Adinda

 

Pengumuman untuk semua yang sedang hangat bercinta, tak kira yang baru berkahwin atau dah lama, juga kepada merekan yang baru bertunang….

 

BPM telah anjurkan segmen baru iaitu  “Ucapan Romantis Untuk Kekanda/Adinda

 

Sebelum tu DeQdEq nak beritahu dahulu segmen ini ada 3 kategori yang anda boleh pilih. kategori tersebut adalah:

 

  1. Ucapan Untuk Suami/Isteri - kategori ini untuk mereka yang telah pun berkahwin. jadi anda hendaklah membuat ucapan romantis kepada suami ataupun isteri anda.
  2. Ucapan Untuk Si Teruna/Si Dara - kategori ini untuk mereka yang tengah bertunang sahaja. jadi anda hendaklah membuat ucapan romantis kepada pasangan tunang anda.
  3. Ucapan Untuk Kekasih - Kategori ini untuk mereka yang tengah bercinta atau pun bercouple.. jadi anda hendaklah membuat ucapan romantis kepada pakwe atau makwe anda.

 

Harap anda boleh kenal pasti kategori anda. jadi macam mana nak join? ok, mudah saja..

 

Berminat? Untuk mengetahui cara nak join segmen ni…KLIK SINI

 

14 comments:

Redbloodsnow said...

wahhh...best nih. tp zie bkn kategori yg pandai wat ayat romantik./..haishhh

DeQdEq said...

@Redbloodsnow

ala...cuba je...lairkan apa yg tersirat di hati...hheheh

THE LEKAT LEKIT STORY said...

menarik tp akak x romantik. kekekekekeke..

zahidah dihaz said...

alamak, tak de orang yang nak ditujukanlah...huhuhuhu


New entry: Hari pertama

Wan Gerrard said...

hmm menarik, akan masuk..karang ayat berbunga2 dulu ~ :P


Lagi Chelsea Vs Liverpool

DeQdEq said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

ala kak...romantik tu abstrak...byk caranya...

akak mst boleh punya join segmen ni sbb pandai menulis...

DeQdEq said...

@zahidah dihaz

ye ke....belum masuk kategori lagi la ni yer....hehhe

DeQdEq said...

@Wan Gerrard

wah...x sabar nk tgk kata-kata romantik gerrard ni

starsyeea said...

bestnye kalo aku termasuk 3 kategori di atas...

ngeeeee :p

far_east said...

ala xbley nak join laa...xder kategori tue..kalau tuju untuk bekas kekasih/tunang xleh kerr?? hihi

DeQdEq said...

@starsyeea

belum masuk kategori ke?heheheh...tak apala

DeQdEq said...

@far_east

romantik lagi ke klu nak bagi ucapan kat ex...hhuhuhuhu

Myvitrd said...

Sudah pastinya segmen ni untuk hari kekasih ni.. ada masa saya join segmen ni.. saya dah mula kemalasan nak promote BPM.. tengah menaikkan mood setelah lama bercuti.. hik2

DeQdEq said...

@Myvitrd

itu la kan...cepat2 la dtgkan mood dan kembali beraksi...hehehe

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...