Saturday, 12 February 2011

Update terkini Contest 5-5-5 oleh DeQdEq

 

Alhamdulillah..hari ni dah 12 Februari…dan genap seminggu Contest 5-5-5 DeQdEq ni dilancarkan…

Sepanjang seminggu ni, DeQdEq dah dapat 2 penyertaan awal sebenarnya…tapi kedua-dua penyertaan ni tak menepati kehendak dan objektif contest…jadi perlu dibetulkan dulu

contest 555

KLIK PADA GAMBAR untuk menyertai Contest 5-5-5

 

Tapi hari ini, DeQdEq dah dapat 3 penyertaan yang menepati kehendak contest. Mereka ini sangat bagus dan punya semangat yang tinggi. Mereka ialah:

1) ady-shariz

2) tasha

3) puan nina

 

Terima kasih kepada mereka yang sudi meyertai contest 5-5-5 DeQdEq ni…semoga DeQdEq mendapat lebih ramai penyertaan, baru la meriah dan baru la berbaloi nak bagi hadiah lumayan kan..

Kepada yang belum mengetahui hadiah apa…boleh TENGOK SINI

 

Untuk melihat entri contoh, boleh lihat sini yang mana DeQdEq minta salah seorang juri Contest 5-5-5 iaitu Cik Sunah untuk membuat entri contoh ini. Tapi DeQdEq baru sempat nak update.

ENTRI CONTOH

 

 

7 comments:

Sunah Mohammad said...

oh, jelesnye! saya nak join jugak!

nur ikhyar dee said...

nak p tgk depa sat
^_^

DeQdEq said...

@Sunah Mohammad

hehhehe...maaf la cik juri yer...

DeQdEq said...

@nur ikhyar dee

pi la tgk dulu...nnt senang nak bagi markah

puan nina said...

betul 2..semangat mesti tinggi..hehe jemput join contest yang ni ya http://ninagacontest.blogspot.com/2011/02/contest-kucing-paling-comel.html

DeQdEq said...

@puan nina

mg nak join contest tu...tp sbb sibuk...mmg xsempat lagi

puan nina said...

x apa..dahulukan yang penting =)

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...