Tuesday, 29 March 2011

Alhamdulillah…berkat kesabaran selama 1 tahun 8 bulan…hari ini terbalas juga…income hari ini saja RM1,000

 

Alhamdulillah….terima kasih Ya Allah….sesungguhnya rezeki yang Engkau berikan ini sangat la besar nikmatnya…terlalu banyak nikmat yang telah Engkau berikan kepadaku…Namun terlalu sedikit hamba-Mu ini bersyukur…

 

Kalau entri sebelum ni bunyinya macam sedih je kan….tapi untuk entri ini, DeQdEq berasa gembira…terubat juga rasa sedih…sebabnya baru dapat seorang client invest dengan DeQdEq…

 

Client ni DeQdEq dah jumpa pada Julai 2009…tapi lepas tu call nak jumpa asyik tak dapat ja sebab dia sibuk….Alhamdulillah, hari ini…setelah 1 tahun 8 bulan bersabar dan tak pernah putus asa….inilah hasilnya….income untuk hari ini sahaja dari seorang client ialah RM 1,000….belum kira yang setiap 3 bulan lepas ni…

Berbaloi ke? Mungkin ada yang kata apalah sangat kan setakat RM 1,000 ni…tapi pada DeQdEq sangat besar nilainya…bila DeQdEq berusaha sendiri dan akhirnya dapat menikmati hasilnya…

 

Alhamdulilllah…..terima kasih Ya Allah…sekurang-kurangnya DeQdEq boleh tersenyum untuk hari ini….

8 comments:

Ujang9897 said...

tahniah..byk tu rm1000

DeQdEq said...

terima kasih ujang....

far_east said...

tahniah deqdeq...tapi dapat job per tue?

DeQdEq said...

@far_east:

ada client invest dgn akak..akak ni consultant cwa...jd kiranya akak dapat komisyen la bila client invest

fiza said...

Tahniah deqdeq, usaha tangga kejayaan. Ingatkan income nanang tadi ^_^

MamaYatie said...

tahniah deqdeq! usaha+sabar = hasil keep it up!

Shahril Hisham said...

Rezeki 5juta bermula dari 50k. Believe !

Shahril Hisham said...

Rezeki Rm5M bermula dari RM50k. Believe !

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...