Sunday, 13 March 2011

Bermulanya hari ini…

 

Hari ini adalah hari baru untuk DeQdEq…baru sebab apa? Kalau orang kawen, memang la mereka akan memulakan kehidupan baru kan…dulu seorang, kini berdua…

DeQdEq ni plak apa yang nak mulakan kehidupan barunya? Kalau nak tau….biar gambar ini cuba menceritakan kepada semua

 

  P1011182

 P1011183

  P1011187 

 

Inilah 3 perkara yang akan merubah diri DeQdEq…insyaAllah..perubahan yang macam mana? sama-samalah kita kena tunggu hasilnya nanti kan…DeQdEq pun memang harapkan sangat untuk mendapat berat badan ideal dan lebih sihat…

Setelah lama berfikir dan mencari produk yang sesuai agar dapat membantu DeQdEq mencapai impian DeQdEq ni…Akhirnya inilah yang menjadi pilihan DeQdEq.

Nak tau sapa coach DeQdEq…INILAH COACH DeQdEq.

 

DeQdEq memilih untuk mengambil produk herbalife sebab DeQdEq telah melihat dan berjumpa sendiri dengan kawan-kawan yang mengunakan herbalife ni. Memang ternyata diri mereka lebih sihat dan cantik….

 

 P1011189

 

Yang sebelah kanan tu, adalah sarapan DeQdEq mulai hari ini dan hari seterusnya..yang sebelah kiri tu pula 2 liter air + teamix yang perlu DeQdEq habiskan kalau boleh sebelum makan tengah hari….harap sangat berjaya…huhuhu

Rasa teamix tu agak mencabar buat DeQdEq…sebabnya, DeQdEq memang tak minum teh…sebabnya DeQdEq akan sakit kepala nanti. Dah tanya coach pasal ni, tapi coach kata teamix ni penting…

Bila dah minum teamix ni….DeQEq dah mula rasa sakit kepala….macam mana yer…kena rujuk pada coach semula..

 

Maka hari ini bermula episod baru DeQdEq….mulai hari ini juga tiada lagi nasi lemak dan kuih popia kegemaran DeQdEq tu sebagai sarapan….

 

Mari sama-sama kita mulakan hidup yang lebih sihat….

 

 

 

 

7 comments:

myvitrd said...

wah memulakan projek diet ye.. good luck semoga berjaya.. n jgn sampai mudaratkan diri sudahlah ye

sissyira said...

salam

harga pun boleh tahan tu..huhu..

aLieF si Muncung ManiS said...

good luck deqdeq..jangan lupa bersenam juga...k...

Azman Roslan said...

Semoga dapat capai impian kamu.. heheh..

mie said...

teruja tengok botol herbalife tu..
eheheee

Cma Shiema said...

oho..inilah dia dunia barunye..
gud luck deqdeq..
semoga usaha utk mndptkan brt bdn ideal berjaya...!!
chaiyok2!

nur ikhyar dee said...

oh wow! hehe

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...