Saturday, 26 March 2011

Disebabkan entri ulat dalam payudara…nak buat apa pun terbayang ulat…huhuuhu

 

Aduh la…macam mana nih…..petang tadi DeQdEq berkongsi maklumat tentang ulat dalam payudara tu…

Memang DeQdEq dah meremang bulu roma semua….dah baca belum pasal ulat payudara tu…kalau belum cepat BACA SINI. Kalau tak baca rugi sangat-sangat.

Entri masih panas dan meletup okey…

 

Memang ramai juga yang singgah blog DeQdEq untuk baca pasal ulat dalam payudara tu….cuma DeQdEq nak bagitau korang….sejak DeQdEq tengok gambar tu…lepas tu berkongsi pula di blog ni…menonton video lagi….

Sekarang ni DeQdEq nak buat apa pun asyik terbayang je gambar ulat dalam payudara tu. Walhal gambar tu hasil orang edit je…Tapi impaknya sungguh la besar kepada DeQdEq.

Nak mandi terbayang, masuk tandas terbayang…nak minum terbayang…nak solat pun terbayang-bayang lagi pasal ulat dalam payudara tu…huhuhuhu….parah betul ni….setiap kali terbayang memang meremang je bulu roma dan geli rasanya…

 

Tolong…macam mana nak lenyapkan bayangan ni….

 

 

4 comments:

Sayang Amirah said...

geram pulak tgk lobang2 tu.. rasa mcm nak korek2.. hahahaha

nur ikhyar dee said...

ulat oh ulat...datang la dlm mimpi deqdeq..(nyanyi nada hujan oh hujan)

^_^

cik dah ganu kiter said...

pernah tgk dah rasenyer...uii nak tido pun terbyg...yela mende yg melekat kat badan kiter pahtu ada ulat besar plk....ee menakutkan....

sissyira said...

salam

tak terjangkau oleh fikiran....x nak la layan video tu..

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...