Thursday, 24 March 2011

Orang ada baby, orang ada kucing….DeQdEq ada apa?

 

Petang ni memang tak ada kerja sangat…sebabnya esok akan bermula pencarian harta karun DeQdEq untuk sepanjang 1 bulan lagi insyaAllah…semoga semuanya dipermudahkan dan berjalan lancar.

Bila dah tak sibuk ni, DeQdEq pun menjalankan aktiviti menjelajah blog lain….cuba singgah sebanyak blog yang mungkin…sebab dah lama sangat tak sempat nak blogwalking…

 

Blog yang menjadi tarikan utama semestinya blog yang banyak bercerita tentang si comel….tentunya anak-anak bulus…

DeQdEq memang suka dengan si comel berbulu ni iaitu kucing….

 

Selai dari blog pencinta kucing, DeQdEq juga singgah ke blog mommy vogue…kebanyakkan ibu muda suka bercerita tentang baby mereka….memang rasa bahagia bila kita dapat berkongsi cerita indah kita dengan pembaca kan?

 

Yang ada kucing penuh cerita tentang kucing….yang ada baby dan juga anak, penuh cerita mereka dengan aksi dan keletah anak-anak…

Itu mereka semua….tapi DeQdEq….apa yang DeQdEq ada? Tak ada apa…huuhuhuhu….kucing pun tak dapat nak bela lagi…DeQdEq akan teruskan pencarian harta karun DeQdEq dulu…

Hanya menumpang kasih dan ketawa dengan membaca kisah-kisah anak bulu dari blog lain je….

Lepas tu, bolehla nak ada anak-anak bulu….heheheheheh….

 

 

6 comments:

Tasha said...

deqdeq suka betul dengan kucing kan.....kAWin la cepat, nanti ada baby sndr...

Adyshariz said...

ada kawan2 yg baik hati kan..hehe

DeQdEq said...

@ tasha:

heheheh...mmg deqdeq suka sgt kucing..tp kt umah skrg ni x dpt lg nak bela....kt kg bolehla

@ adyshariz:

a'ah...kawan yg baik2...

nur ikhyar dee said...

deqdeq kan ada kami...hehehe

Laila said...

Deqdeq,

sayang kucing tu sunnah nabi. nabi sayang kucing. sahabat nabi pun sayang kucing, Abu Hurairah (digelar bapa kucing)... dalam tangan jubah dia pun ada kucing :)


jom baca latest entry :

Rahsia Intim Suami Isteri...:)

http://elaila.blogspot.com/2011/03/khasiat-vitamin-e-dalam-kehidupan-suami.html

DeQdEq said...

@ qeat:

itu sudah semestinya deqdeq ada kamu...tapi takleh la gomol2 mcm kucing...hehehehe

@ kak laila:

terima kasih ka singgah blog deqdeq...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...