Friday, 25 March 2011

Pencarian harta karun DeQdEq bermula hari ini

 

Entri malam tadi DeQdEq ada sebut pasal pencarian harta karun kan…hari ini pencarian DeQdEq telah bermula…

Jauh perjalanan DeQdEq pada hari ini hanya untuk mendapatkan harta karun DeQdEq….perjalanan hari ini bermula pada pukul 9 pagi tadi menuju ke Sungai Besar, Selangor….Kat mana tu?

DeQdEq nak habaq pun tak tau sangat…tapi dah lepas Kuala Selangor, Tanjung Karang dan juga Sekinchan.

 

Alhamdulillah perjalanan lancar walaupun terpaksa menempuh hujan lebat….dan kini DeQdEq telah kembali ke Shah Alam semula.

 

harta

 

Harta karun apa plak yang DeQdEq nak cari kan? Buat masa ni biarlah kita simpan dulu ye….DeQdEq pun baru je memulakan perjalanan…masih jauh lagi untuk menggenggam harta karun itu.

 

Dah baca belum blog kucing terbiar dot com bakal mewarnai Majalah Islam di TV Al-Hijrah…memang terbaik la…DeQdEq memang gembira sangat bila dapat tahu berita ni.

 

 

3 comments:

Miss Ran said...

wah g jalan jauh ni

Ujang9897 said...

ehem2

aLieF si Muncung ManiS said...

kalau dah dapat harta karun tu nanti,,bagi kat alief sikit..hehe

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...