Thursday, 10 March 2011

Percubaan pertama

 

Siapa perasan apa-apa perubahan kat blog DeQdEq ni..hehehehe…kalau tak perasan tu maknanya, korang memang la…..

Ala…sebenarnya DeQdEq tukar dan cuba pakai header baru yang telah lama DeQdEq terima dari Wanty ni…..Wanty sudi buatkan header DeQdEq ni…terima kasih yer…

Terima kasih juga DeQdEq ucapkan kepada insan yang banyak berjasa pada DeQdEq dalam arena blog ni…beliau adalah Cik Lekit….Cik Lekit pernah hadiahkan 2 header kepada DeQdEq…..header sebelum ni Cik Lekit yang buat untuk DeQdEq…..

 

Ini la header-header pemberian Cik Lekit pada DeQdEq:

 

deqdeq new header3

Cantik kan….memang DeQdEq tak reti langsung nak buat header sebenarnya….nasib baik ada Cik Lekit yang sangat baik hati…merasa juga DeQdEq ada header…kalau tak rasanya togel je la blog DeQdEq tanpa header….

header dr cik lekik

3 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

cantik header tu deqdeq... apapun akak skang pun mcm takde idea dah nak buat header...

DeQdEq said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

tima kasih kak...deqdeq ni lagi la tak reti langsung nak buat header...harapkan orang je yg tolong buatkan..huhuhuh

nur ikhyar dee said...

menarik!

pose ala-ala manja gitu..hehe

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...