Sunday, 20 March 2011

Pesta Belon Panas 2011 mengecewakan

 

Hancur rasanya hati ni bila sampai di sana, hajat untuk melihat belon-belon panas yang pelbagai bentuk tak kesampaian…

Di manakah semua belon-belon itu? Kenapa tak ada seperti yang dijanjikan…tercari-cari juga DeQdEq belon-belon panas tu….dah la nak naik belon tiket dah habis…

 

DeQdEq sampai kat Putrajaya tadi dalam pukul 9 pagi…tiket semua dah habis dijual okey…hampa lagi harapan ini…jadi untuk mengubat lara, jalan-jalan la melihat apa aktiviti yang ada…

Melihat kuda berjaya mengubat sikit hati yang lara ni…tapi tak berani pula nak naik kuda tu…jadi tengok je la…

 

Memang banyak ada aktiviti sampingan kat sana…tapi tujuan utama nak tengok belon panas yang bentuk doraemon la, lion la…dan macam-macam lagi….tapi tak ada pun.

DeQdEq pun bertanya di khemah sekretariat, mana belon-belon panas yang diwar-warkan tu…tak ada pun.

 

Sekretariat menjawab, semua belon tu dah terbang….pukul 7 lagi belon tu semua dah ada dan bersiap untuk terbang. Kalau nak tengok, tunggu petang pula dalam pukul 4 macam tu.

Aduh…terpinga-pinga rasanya…ingatkan bila datang Pesta Belon Panas, ada la banyak belon untuk dilihat…rupanya mereka akan terbang dulu…kemudian turun lagi…waktu belon tu bersiap untuk terbang la kita baru boleh lihat dan ambil gambar.

 

Kiranya DeQdEq tadi tak dapat pun nak ambil gambar belon-belon panas yang macam-macam bentuk tu.

Cuma yang ada belon panas yang digunakan untuk bagi pengunjung naik…belon panas biasa…tu pun tiket dah habis….

 

p/s: gambar-gambar akan DeQdEq update kemudian ye…

 

 

 

 

7 comments:

Mardhiyyah Ridzuan said...

Haah la deddeq. Memang gitu selalunya...Mak Mar cakap pagi-pagi lagi dah jem dekat putrajaya sbb belon pagi2. N ada tu terbang sampai ke KLCC tow..Hehe...Xpe2, ada rezeki insyaAllah tahun depan ada...=D

sissyira said...

salam

sabar3...hehe..kita p audition tv3 balik semula, letih tunggu giliran, samapi petang...sob3.

Nadhirah Ahmad said...

sy ad emel pd gmail akak

nurkaloi said...

uwhh....tak best laa cmtuh
kaloi takde ksemptan pun nk ke sane

Myvitrd said...

oo mcm tu.. rupanya pagi dia orang dah terbang merata2lah ni.. dah tu petang baru balik semula.. betul ke?..

nasib baik tak g sana.. kalau tak mau kecewa juga... kita g tengok dinasor je.. hehehe

aLieF si Muncung ManiS said...

tak ape deqdeq..sesi petang kan ada...huhu.

DeQdEq said...

@ mardhiyyah ridzuan:

deqdeq tak tau rupanya mcm tu....mmg kecewa sgt....huhuhuuxpela, klu ada rezeki tgk la tahun depan

@ sissyira:

wah...pegi audition sejuta impian ye...deqdeq teringin juga..tapi xtau idea apa nk bagi..hehehe

@ Nahidah Ahmad:

Ok dear

@ nurkaloi:

itu la..bila dh kata pesta...buat la bagi orang boleh tgk sepanjang pesta..ini tak mmg kena dtg awal2 pagi utk tgk

@ myvirtd:

a'ah...diorang pagi2 lagi dah terbang merata....petang baru balik...jadi kalau nk tgk, kena pegi awal2 pagi atau petang

@ alief:

mana larat nak tunggu sampai petang alief...huhuhuh

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...