Sunday, 20 March 2011

Update entri pagi ni dari Kolej Keris Mas, UKM Bangi

 

Assalamualaikum semua dan selamat pagi Malaysia

 

Macam mana hujung minggu ini? Apa perancangan anda….DeQdEq hari ni semangat bangun awal untuk ke Pesta Belon Panas 2011. Harap sangat cuaca hari ini terang dan cerah supaya semua belon boleh naik tinggi menghiasi langit.

Disebabkan keinginan yang sangat tinggi untuk melihat belon panas ni, malam tadi lagi DeQdEq dah bergerak dari Shah Alam dan datang Bangi ni tidur kat kolej kawan DeQdEq yang tengah belajar kat UKM Bangi. Jadi, bolehlah gerak pagi-pagi dari Bangi. Bangi kan dah dekat dengan Putrajaya.

 

 

Tak sabar rasanya nak ke Putrajaya….Semoga cuaca pun sangat baik….sesiapa yang nak ke Pesta Belon Panas juga tu roger la ye….kalau perasan DeQdEq tegur la…ada ke yang kenal DeQdEq kan..hehehehe…perasan je….

 

Pada yang tak tau kat mana Pesta Belon ni…pesta belon diadakan di Presint 2 ye….Jumpa di sana…

 

Ok semua…selamat berhujung minggu…..

 

2 comments:

Tasha said...

adoi.....ruginya tak baca entry deqdeq ujung minggu aritu. lagipun ahad aritu I bz sngt2.... tak sangka deqdeq ada kat UKM.dah dekat sesangat dah. sebab I duk kolej ibu zain

DeQdEq said...

@ tasha:

deqdeq tau tasha kat ukm....heheheh
deqdeq selalu gi ukm...tadi pun pegi lagi...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...